poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Słowo wstępne.

Witaj Drogi Czytelniku!
Pomysł założenia bloga kulinarnego chodził mi po głowie już od dłuższego czasu, aż wreszcie nadszedł ten dzień, kiedy pomyślałam "a co tam, niech będzie". Ostrzegam od razu na wstępie, że blog przeznaczony jest głównie dla mnie samej. W kuchni spędzam zwykle więcej czasu niż tak zwana "kura domowa" gdyż gotować uwielbiam. Często tak się zachwycam moimi kolejnymi kulinarnymi dziełami, że robię im zdjęcia (i wcale mnie nie obchodzi, że normalni ludzie raczej robią zdjęcia swoim dzieciom, psom, albo sobie ;-). Zdjęcia mnożą się nie wiem kiedy a przepisów zapominam. Może teraz nie będę. Jeśli już Drogi Czytelniku podglądasz moje kulinarne dzieła, to nie nastawiaj się na regularne wpisy typu "przepis+zdjęcie+refleksje", bo jestem na to zbyt leniwa, przepisy są nieraz zbyt proste, a zdjęć robić raczej nie umiem. Nie gwarantuję też, że jeśli już skorzystasz z mojego przepisu, potrawa się Tobie uda. Często używam składników "na oko", a jak wiadomo każdy ma inne oko :)
Tak czy inaczej trochę samozachwytu jest chyba każdemu potrzebne, prawda?

PS. Mała dedykacja: Dla mojej Mamy i Babci, żeby nie myślały, że umieram z głodu, bo już mi nie gotują :-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz