czwartek, 19 kwietnia 2012

Kasza manna bananowa.

Skład:
3/4 szklanki mleka/napoju sojowego naturalnego
1 dojrzały banan rozgnieciony widelcem
1/4 szklanki kaszy manny

Mleko z bananem podgrzewamy na mały ogniu mieszając, żeby banan porozpadał się do końca i oddał smak mleku. Podkręcamy ogień, gdy zacznie się lekko gotować wsypujemy kaszę, szybko mieszamy aż zrobi się bardzo gęsta. Wlewamy na przygotowany talerz głęboki lub płaski i rozsmarowujemy.
Kaszka jest bardzo gęsta, można ją właściwie kroić. Podawać na ciepło lub zimno.

Zapisuję ten "genialny przepis" bo bardzo kojarzy mi się z jedzeniem od krysznowców z Woodstocku (choć nie wiem czy to jeszcze dają, bo ja na Woodstocku bywałam daaaawno temu ;-)
Zawsze się zastanawiałam co oni pakują do tej kaszy słodkiej...może to nie był banan, ale smakuje identycznie :)

Zdjęcia nie ma, bo mnie nie zachęciło ;P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz